Hur returnerar jag en vara till er Webbshop?

 

Av Alexandra

Hej!

Om du genomfört ditt köp via vår webbshop har du alltid rätt att ångra ditt köp inom 30 dagar från att du mottagit din order, med undantag för måttbeställda gardiner som sys upp specifikt till dig. Observera att ångerrätten endast gäller om varan är oanvänd, oskadad och i originalförpackning. Observera att frakt inte återbetalas.

Vill du returnera per post ska du följa nedan enkla steg: 

  1. Skicka e-post till webbshop@ohlssonstyger.se så skickar vi en fraktsedel
    via e-post som du själv skriver ut.  
  2. Paketera din retur väl, gärna i samma påse som dina varor levererades i.
  3. Fyll i orsak till retur och skicka med returblanketten tillsammans med din retur
  4. Lämna in paketet till Postnord.

När vi har mottagit din retur och konstaterat att varorna är i nyskick kontaktar vi Klarna som hanterar vår fakturering. Beloppet justeras sedan via Klarna. Vid retur inom ångerrätten tar vi ut en avgift om 95kr. Vid reklamation debiteras ingen avgift.

 



Med vänliga hälsningar,

Ohlssons Tyger

 

 

Web: www.ohlssonstyger.se / 

Blogg: www.tygbloggen.se / 

Instagram: @ohlssonstyger

 

Av Kundtjänst